Justin & Selena uppträder för Beckhams


Justin berättade för tidningen 'Closer Magazine' att han han ska uppträda för Beckham pojkarna Brooklyn 12, Romeo 8 och Cruz 6. Och att han har planer att dedikera en låt till familjens nya tillskott Harper Seven.


''Jag har gått med på att ge pojkarna en privat konsert hemma hos dem, om David ger mig några privata fotbollslektioner. David är en fantastisk pappa, och han berättade för mig hur lyckliga pojkarna skulle bli, så jag var tvungen att säga ja. Och nu när de har en flicka så måste Selena komma också och dedikera en låt till Harper. David berättar för mig att mina skivor alltid spelas hemma hos dem, och David och Victoria är riktigt coola så jag är glad att göra dem en tjänst''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0